en vecka och mat

En vecka kvar. Känns fortfarande ganska så ofattbart. Lär nog inte inse det förrän jag lämnar nycklarna och sätter mig på tåget.. eller nåt sånt.

Blev sen middag här idag för min del, fast det kan nog bero på att jag åt sen lunch. Åt lunch när jag kom hem vid skolan, alltså vid halv tre- tre och då blir ju resten av dagens tider lite konstiga därefter. Fast varför ska man äta på bestämda tider? Egentligen är det ju rätt så logsiskt att äta middag sent när man som jag inte går ich lägger sig förrän vid tolv, ett om nätterna. Är ju sjukt ologiskt om man ska äta middag vid fem, sex då ju.

Nu blir det till att skriva lite på ett personligt brev som helst ska iväg senast imorgon. Så bäst att skriva klart det nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0