=)

Nu är jag positiv och motiverad igen!
Hade ju först lite egoboostning med shopping, där det blev tre toppar, eller rättare sagt en topp, ett linne och en tunika. =) Och något av det ska bäras ikväll. För ikväll blir det fest med halina och tündi som jag inte sett på jätte länge känns det som. Blir ju självklart även fler, fast vet inte riktigt vilka än.

Sen hade jag ett långt samtal med familjen, först pappa, sen mamma och sist brossan. Så nu känns allt mycket lättare igen. Och en del av resproblemet på midsommar är löst. Iallafall hur jag tar mig till krstd. Vad ju som jag tänkt att familjen ändå ska iväg vid halv två, så är ju passande att köra mig då med. =) Fast bokar tågbiljett gör jag inte förrän i sista minuten. Vet ju aldrig om det blir förseningar och sånt nämligen. Är ju ändå en del resor som ska klaffa på midsommar liksom.


Avslutar med ännu ett grattis till Sverige! Och så en bild från nationaldagen för två år sen. (ser ni mig med flaggan?) 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0