EU-val

Åh just det. Idag är det EU-valets dag! Som jag självklart om jag hade varit i hemma hade sett till att gå och rösta på. Att rösta när man kan är ett självklart val för mig. Röstar man inte så har man inget att säga och kommentera sedan heller. Det är min åsikt iallafall!
Dock har jag inte röstat. Har ju självklart glömt bort att försöka fixa med poströsting eller rättare sagt kom på det för sent! Så blir inte någon röstning för min del. Lite dåligt faktiskt. Men går ju inte att göra nåt åt nu iallafall. Så jag bara hoppas att de som blir valda är sådana som jag håller på och som står för mina åsikter, sen ska jag se till att rösta i nästa val istället!! =)

Men ni som kan, se till att rösta!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0