Fredag, 13 dar kvar

Har nyss ätit dagens lunch. Blev äggmackor idag.. och då är det verkligen äggmackor. Är mer ägg på brödet än vad det är bröd om man säger så. :P Åh, idag är det 13 dagar till jag kommer hem. Ska bli så skönt. Längtar just nu efter hederligt svenskt bröd! Typ lingonbröd, pågenlimpan, valjegrova och såklart mellby grova. Det med en lagrad prästost bit på. Så gott!! Ja, som sagt bröden här är inte så goda precis.. Mest luft i dem typ!

Appråpå snart hemresa så hade vi näst sista seminariet idag, var dock smått segt och tror inte jag lärde mig så mycket. Fast på hur många seminarier har jag gjort det?! Var uppe hos Giso och fick påskrift på mitt learning agreement. Så nu ska jag bara gå till international office och få det skickat till Karin på BBS med, eftersom det är gjort lite ändringar så behövs en ny påskrift av henne. Men det får bli samtidigt som jag ska gå och få mitt certificate of attending påskrivet av dem. Är ett himla pappersarbete när man är utbytesstudent det är en sak som är säker.

Men nä, lite plugg nu tror jag allt det får bli. Har ju lite att skriva till caset.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0