gamla inlägg vs nya

Satt nyss och läste igenom lite gamla blogg inlägg, närmare bestämt inläggen som skrevs för ett år sen.
Lite skillnad på innehåll då och nu. Då handlade mina inlägg om kärleksbekymmer, jobb och tröttheten på regnet. Idag är det istället om framförallt tentaplugg och hemresa. Snacka om skillnad!
Fast så mycket tentaplugg har det ju inte blivit här idag och lär nog inte bli mer heller.. kanske nåt litet. Men känner att motivationen för att sätta mig och plugga finns inte just nu. Så att tvinga sig själv då är ganska så onödigt. Tar pluggandet imorgon. Har istället precis satt in min kyckling i ugnen och ska ta och koka lite pasta nu.. Sen blir det nog pasta sallad och kyckling.. Får som sagt bli lite vad som finns hemma och just nu, är det framförallt kyckling och pasta som finns. Mitt mål ju just nu är att tömma frysen, kylen och skåpet och jag är allt på god väg! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0