irriterad på 82 mils avstånd

Åh, är smått irriterad på min familj nu. Verkade som att de hade förväntat sig att jag ska fira midsommar med dem och lite till släkt i Sjöbo. Okej, visst vill jag träffa familjen men midsommar har jag firat med vänner de senaste 6 åren så tror inte detta året ska bli nåt undantag. 

Nu är jag bara ännu mer taggad för att jag ska lyckas ta mig till taberg på midsommar. Även fast det lär bli riktigt körigt som pappa sa. Men annars hade jag ju kunnat stanna här. En av de stora anledningarna till att jag åker hem till midsommar är ju för att jag ska kunna fira det med vänner som jag inte sett på länge! Familjen kommer jag ju träffa hela sommaren i vilket fall. Så nä, blir det det fullt fokus för att försöka lösa detta resan från åhus till taberg.

Med delar av detta gänget och en del till SKA jag fira midsommar i år, även om jag så ska behöva resa en massa kollektivtrafik under dagen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0