Jäkla magkatarr..

Är åter igen inne i magkatarrs-period. Eller början på en så jag hoppas att det inte blir en period utan bara är tillfälligt. Varför ska magkatarr vara en sån sak som aldrig försvinner? Bara för att jag idag har missat att äta på rätta tider så kom den direkt när jag skulle ställa mig och laga mat. Så har nu tokont i magen, illamående, noll energi och noll matlust. Absolut min favorit situation.. INTE! Har ju f*n inte känt av magkatarren nåt nämnvärt under detta året. Så varför ska det komma nu? Dock vet jag ju att det bero på att just nu är det väldigt mycket ansökanstankar i huvudet och osäkert om hösten, så det påverkar ju såklart min magkatarr direkt. Och när det då blir fel i mattiderna me så är magkatarren ett faktum! Damn it! :-(

Därför ska jag nu sätta igång nåt kul att titta på på datorn och sen lägga mig tillrätta i sängen, i den där fosterställningen som är den enda som hjälper mot det magonda. Och såklart se till att ha en vattenflaska med kallt vatten i närheten. Vilket typ är det enda som hjälper mot att ta bort illamåendet och tillföra energi så att jag återfår lite matlust igen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0