jobb trots allt

Fick nyss veta att jag ska jobba imorn ändå.. är över 50 gäster så då måste vi vara två... suck.. Ville ju ha en dag att sova ut nu. Men hoppas jag får det på torsdag istället. Annars blir det himla massa jobb, 11 dar i rad. Det är lite väl när man ska gå upp vid sex varje morgon. Okej, ska väl inte klaga. Pappsen går upp kvart i fem typ varje morgon. Men han har iallafall lite semester snart.. Det kan man inte påstå att jag har. Istället är det jobb som gäller typ hela juli - augusti. Men, men.  Inte så mycket att göra. Bara till att njuta av att man har jobb istället. Sen i höst vet jag ju inte vad jag gör än.. återstår att se.

Avslutar med en favorit från i vår... min o danielles låt!

 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0