lördag

Blev som jag skrev igår jobb idag.. från halv åtta till halv ett. Sen blev det direkt hem, där familjen och farmor o farfar satt och åt mat. Så ett snabbt klädbyte (de kläderna man har haft och sprungit runt i på jobbet känns mindre fräscha efter att man städat hela disponentvillan) och därefter slog jag mig ner i uterummet tillsammans med de andra och åt grillat. Eftermiddagen och kvällen har sedan spenderats hemma. Varav den mesta tiden ute i solen eller i uterummet! Lite badmintonspelande blev det även med brossan.. Börjar få in de rätta slagen nu med, så det går mot det bättre spelandet med! Fast jäkla vad varmt det var ett tag!
Avslutade kvällen med att visa lite bilder från leeuwarden. Började med att visa farmor och farfar och sen kollade även mamma och pappa. Så hann kolla igenom de mesta bilderna. För mamma och pappa blev det iofs mest repris av bilder de redan sett fast denna gånge med levande kommentarer från mig istället för bildtexter som de fått det senaste halvåret.

Känns för övrigt mycket konstigt att vara hemma och inte festa en lördagskväll.. Är ju inte van vid detta. Fast kan behövas lite klimatisering till det svenska tiderna och speciellt mina sommartider innan jag tar de där lördagskvällarna ute för att sen sova typ fyra timmar innan man ska upp och jobba. Men nästa helg tar jag gärna en runda ut! Så är det nån som ska ut en sväng på Kristianstaddagarna då eller nåt annat så får man gärna säga till mig! :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0