Näst sista söndagen

Har nyss kommit hem efter att jag varit hos Tündi och bytt lite bilder. Hon bor i ett typiskt "nederländskt" hus och det är så mysigt! =) En sak är säker hade jag varit här för längre än ett halvår så hade jag oxå försökt bo så. Blir ju mycket mer hemtrevligt att bo så och är lite mer likt som jag bodde mitt första år i Kalmar.

Igårkväll blev det som sagt lite party med de flesta av oss utbytesstudenter från stenden + FReC, var även benämnt som tündis och alexias goodbye-party. Var riktigt kul att festa med alla igen. Händer ju inte så ofta att nästan alla utbytesstudenter och FReC-folk både förfestar och sen fortsätter ut tillsammans. Så är extra kul när det väl händer! =) Efter förfesten hos Halina bar det vid halv två-två ner mot stan och Gloppe. Där blev det dansandes och drickandes tills det nästan stängde vid fem. Var en ganska så stor chock att komma ut från Gloppe och upptäcka att det var ljust ute! Haha! Solen hade visst gått upp under de tre timmarna inne på Gloppe! Kan säga att jag var väldigt glad just då att man har mörk rullgardin! Hade varit smått svårt att somna i annat fall! =)

Idag blir det plugg, eller iallafall försök till plugg. Måste försöka skriva lite på min del av case-rapporten. Teorin är så gott som klar, så är bara själva case-biten som ska in oxå. Vilken är den värsta biten. :S


En av alla bilder jag fick av tündi, är från ISN-live 2 och kvällen då jag firades. (E min och oscars tutor (lärare) som står bakom! :P)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0