om tre timmar

Idag är väl kanske inte en av årets bästa dagar. Kom hem vid kvart över tre och gick och la mig vid halv fyra i natt och skulle upp halv tio. Vaknade ju såklart med huvudvärk. Men efter en dusch var den borta, för ett tag iallafall. Sen blev det till skolan för att möta gruppen vid elva. Satt ihop våra delar vi gjort hittills och skrev lite på andra olika delar. Sen delade vi upp allt igen för att göra steg 3. Så den har jag deadline på kl 18:00 ikväll. Därefter ska vi dela upp nästa steg och sen fortsätta skriva var för sig. Därav ingen bra dag. Jag hatar att ha press på mig att skriva om en viss sak på några timmar, för att sen fortsätta med en annan. Dessutom har jag fått tillbaka min huvudvärk, har sjukt jobbig hosta och är inne i en PMS-period, som till råga på allt är en värre av dem. Det gör att jag har extra lätt för att bli irriterad, speciellt mot killar av någon anledning. Så oskar har nog råkat ut för min irritation några gånger denna veckan. :S

Nä, men om jag inte ska få ett sammanbrott snart så är det nog bäst att sätta igång med att skriva på steg 3. Tre timmar tills den ska vara klar, så blir nog på med den ultimata pluggmusiken. Taizé musik och lite favoriter i lugna versioner!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0