om två veckor!!

Shit var tiden går snabbt nu, (som alltid iofs). Nu är det bara två veckor och några timmar tills jag och oscar börjar vår hemresa. Är ju helt galet! Och det i sin tur innebär att till nästa vecka ska jag ha skrivit min första traineeansökan. Plus ha klart årsrapporten och helst ha börjat tentaplugga med. Det sista känns inte så motiverande. Skoltröttheten börjar komma nu. För första gången på många år känner jag inte alls för att plugga längre. Vill bara ha detta över nu typ, men nä, är ju två veckor till kvar att kämpa på här och sen har jag en tenta den 22:a augusti med. Sen om jag har tur blir det inte mer plugg på ett tag efter det!  Fast det är vad jag säger nu. Vet aldrig vad jag säger om en månad eller nåt.. =)


Ajja, ska iallafall sätta mig och skriva lite på ännu ett personligt brev nu. Har ju några stycken att skriva och började på ett igår, men vill ju inte skicka ett och samma till alla företag. Det är ju inte så smart.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0