pluggdag

Idag är det tänkt att jag ska plugga till tentan. Fast ska jag göra det får jag nog ta och flytta mig till någon annan plats. Här är det nämligen inte så optimal pluggmiljö. De holländska grannarna som vi har håller på att slipa träpanelen på huset - låter hiskeligt mycket. Och ute i vårt vardagsrum/kök sitter satu och milla och kollar på tv på ganska så hög volym.. Så därför funderar jag på att ta mig iväg och försöka sätta mig nån annanstans. I en park kanske, vädret är ju iallafall fint idag och ser inte ut som att det ska börja regna.  Notera att det inte ser ut som att det ska börja regna, alltså kan det mycket väl bli så ändå. Vädret här är ju inte att lite på. Men just nu är det uppehåll, så därför får det nog bli iväg en runda nu. Frågan är bara vart jag ska ta mig. Till närmsta park/gräsäng eller till en av parkerna närmare centrum? :S

Ajja, ska iallafall ta och göra mig lite i ordnng nu och sen får jag se vart det bär av. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0