pluggsöndag

Höll nästan på att skriva: Sista söndagen här, som rubrik. Men så kom jag på att det är ju fullkomligt onödigt, då måste jag ju nästan skriva, sista måndagen, sista tisdagen, sista onsdagen osv. i resten av veckan me. Så dissade den tanken. :)
Idag blir det som sagt plugg. Vädret är dock inte fullt lika fint idag som igår. Molningt, eller sol-dis är det förresten. Så inte riktigt lockande att sätta sig ute. Därför blir det idag plugg inne istället. Men först ska jag ta och städa av mitt rum lite lätt, ska ju storstädas på torsdag men är hår och damm på golvet lite överallt, så vill bli av med det nu. Damm och sova är inte riktigt så bra kombination för mig. Eller ja inte bara när man ska sova faktiskt. Damm och jag är ju inte så bra kombination. Hostan och snuva är liksom ett faktum då. Så bort med det för ett tag iallafall! :=)

Så först städning, sen en dusch och därefter plugg! Härlig söndags planering eller hur?!  Men tänker som så att detta är sista söndagen på länge som jag sitter och pluggar. Nästa gång blir väl i augusti när det är dags att börja plugga till min statistiktenta.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Monkey



ja det är verkligen riktigt tråkigt sånt där :/ Jag visste på något sätt att den klänningen inte skulle passa mig, men jag var tvungen att få provat den i alla fall haha ;)

2009-06-14 @ 12:42:29
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0