roliga ord i jobbannonser

Gick ganska så smärtfritt att skriva min del, tog max en timme. Därför sitter jag nu och väntar att de andra ska svara på mailet så att vi kan dela upp nästa steg. Under tiden har jag suttit och letat jobb. Sökte på ekonom på platsbankens nya söksida och det var smått roliga resultat som kom upp där. Både skolassistenter och verksamhetschef för hemtjänsten visade sig kräva ekonomiutbildning. Är dessutom ganska så kul när man sitter och läsa igenom, arbetsbeskrivningarna och kraven på vem de söker. Både orden hungrig, siffersinne och pedantiskt sinne finns med på önskemålen om hur man ska vara. =P Och att det personliga brevet ska vara kreativt! Hur fanken skriver man ett kreativt brev??

Hittade iallafall några jobb som jag nog ska ta och söka på. Så blir till att skriva lite personliga brev nu i dagarna, kombinerat med tentaplugg.. Yeey!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0