shopping i stan

Idag tog jag och carro en runda in till stan, med första stopp biltema för att köpa en instickssak till antennkabeln för att fixa carros bilradio med. Blev rätt och allt med ju. :) Sen blev det som sagt stan. Jag storhandlade skönhetsartiklar: ny hårborste, rakhyvel, hårspray, mascara och ansiktsvatten införskaffades och även panodil och hydrokortison kräm. Köpte även mig min försenade födelsedagspresent från familjen, som blev en ny plånbok. Välbehövligt och blev mycket nöjd med mitt val efter letande i alla möjliga affärer. Sen gick vi mest och kollade in sortimentet och njöt av Kristianstad. Vid tre blev det sen till att vinka av carro vid bilen och som körde vidare till götet och jag tog bussen hem. Är ju tur att hon kommer ner snart igen.. En sommar utan carro är ju hel mysko.

Nu ska jag snart bege mig ner till jobbet för att checka av allt inför imorgon då det blir första jobbdan för året. Blev som sagt inte så många dagar ledigt mellan skolslut och jobbstart som det kanske var tänkt, men pengarna behövs och jobbet tar ju inte upp allt för mycket tid ändå. Ska även skriva ner mitt schema som Anette hade suttit och gjort i lördags. Hoppas att det inte är allt för mycket dagar jag måste byta och fixa med och att jag får några helger lediga!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0