Sista dagen i Leeuwarden

Imorgon vid denna tiden är jag i Sverige igen. :) När jag pratade med Pappa igår, avslutade han med att då ses vi på kastrup vid 08:40 på frredag då... Känns jätte konstig men ändå skönt!
Idag blir det packande, sälja cykeln till Jolanda, lämna boken till Anna, gå till skolan för att skriva ut lite papper och förhoppningsvis hämta ut mitt bevis för att jag läst nederländska, har glömt det, eller så har där inte varit öppet när jag varit i skolan. Så hoppas att där är någon idag. Sen blir det avskedsfika eller liknande med Milla, Satu, Svetlana och Oscar, och därefter åker jag och oscar härifrån vid nio ser det ut som. Så smått fullspäckad dag.

Därför dags att sätta igång och packa nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0