soliga onsdag

Idag har det blivit jobbdag 2 för denna sommaren av sådär en 50 st. Var lite smått segt att ta sig upp imorse.. varför kan man inte somna direkt när man lägger sig i sängen för?!?! Nä, istället ska man vrida och vända sig i sådär en halvtimme/en timme först. Ajja, blev iallafall pigg när det var dags att cykla till jobbet. Gillar verkligen den cykelturen man får på morgonen. Är typ helt öde på gatorna fram tills man kommer till trafikljuset. Sen efter det är det lite bilar och lite folk här och där.. men fortfarande himla lugnt! Är en ganska så stor kontrast mot när jag slutar jobba några timmar senare och ska cykla hemåt igen. Då är det bilar och folk överallt!

Idag blev det liksom igår ut i trädgården och sola när jag kom hem. Eller först lite badmintonspelande med brossan. Håller vädret i sig såhär så lär jag nog inte behöva träna så mycket mer under sommaren. En halvtimmes badmintonspelande i högvärme måste ju vara ganska så förbrännande. I alla fall så blir man varm! Fast det är nog mer av värmen än av springande efter bollen. Även fast spingande i sidled blir det en hel del. Brossan är bäst på att skjuta åt alla håll där inte jag står. =)

Nu ska jag snart ut och cykla lite med familjen. På planerna är en runda ner till glassbåten för en glass.. En våffla med två kulor och chokladdopp ska det bli för min del. =) Sen lär jag vara mätt för resten av kvällen. Är ju så att när man köper glass i åhus innebär det att beställer man två kulor får man minst fyra stora! Snålar gör vi inte här, tvärt om!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0