studentdag

Skrevs idag kl 15:45, men blev av någn anledning inte publicerat...

Idag är det studenten hemma i Kristianstad, 90-orna springer ut! ( bl.a. brossans gamla dagis- och fritidskompisar) Fast vad jag förstått så är det inte nåt vidare väder där idag. Regn är inte riktigt det man önskar sig på sin student. 3 timmars champagnefrukost i tivoliparken i regnväder, är ju inte så optimalt. Fast det är som vi fick göra på skattjakten. Hålla sig under paraplyer och se till att hitta tak lite då och då. :) Det värsta är nog dock att springa ut i regn, lätt att hitta sin familj och släktingar under alla paraplyer.. Nja, inte riktigt, så jag hoppas att det är uppehåll hemma nu. :) Och just nu i denna stund sitter alla 3:or i söderports aula och lyssnar på tal från rektorn, och sen är det kl 16:00 dags för första klassen att springa ut! Kan fortfarande minnas känslan man hade när man satt där.. =)

Här är det däremot inte någon student, däremot har jag haft min sista dag i skolan idag. Sen är det bara tenta kvar. Skönt att vara nästan helt klar. Men är fortfarande en del att fixa med.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0