Sveriges nationaldag!!

Hipp Hurra till Sverige för idag är det Sveriges och svenska flaggans dag! :-)

Och vad gör jag då, jo sitter här och är tokskör. Hemlängtan börjar verkligen krypa på nu. I natt drömde jag om att jag packade ihop allt och slängde det som jag inte skulle ha med mig hem. Så då kan man verkligen säga att jag vill hem nu.. Men nä, först är det två helger och ett prov samt två inlämningar kvar! Får väl helt enkelt gräva ner mig i plugg den sista tiden så att jag inte tänker på hemresan så mycket. För hade jag kunnat hade jag åkt hem idag! Ja, så känns det just nu. Saknar familjen, vännerna och Sverige mer än nåt annat nu och är trött på att vara här. 

Men, nu ska jag istället för att deppa ihop ge mig ut! Ska bara göra mig i ordning först, sen blir det stan och försöka hitta nåt i shoppingväg och sen kan det nog bli att jag sätter mig i en park nånstans. Behöver lite miljöskifte just nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0