tentan skriven

Eftersom inte bloggen funkade som den skulle i förmiddags blev mitt inlägg från då inte publicerat förrän nu. Så alltså har jag även varit i skolan och skrivit min sista tenta här. Hoppas att det gick bra.. fast vet aldrig, gissade nog på hälften av alla sant/falskt frågor, men hoppas att några av dem är rätt. Sen gick ekonomiräknadet ganska så bra. Det är lite mer min grej om man säger så. =)

Sen jag kom hem har det mest blivit en början till packande. Tog fram min lilla resväska och har öppnat den sen har jag inte kommit längre. Blev istället sorterande av papper så nu har jag slängt det mesta av alla papper som jag samlat på mig under dessa månaderna! Jisses, vad papper man samlar på sig med! Men nu är det mesta slängt och glömt! Resten tar jag imorgon. Är inte effektiv på att packa förrän jag verkligen kan packa allt ändå! Men väl då går det undan! =)

Nu får det bli lite slappt här istället. sista kvällen på ett tag utan planer. Så bäst att ta vara på den. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0