grattis och drömmar

Skrivet 09:45
Åh, vad irriterande att bloggen har legat nere under morgonen. Just när man verkligen har något som man vill skriva ner så fungerar det inte att komma in på den. Men då är det tur att man kan skriva i ett word-dokument istället. Så att man inte glömmer bort vad det är man hade i tankarna. ;)

Jisses, vilken chock jag fick när jag satt och kollade på hej världen bilderna på Kristianstadsbladet och plötsligt såg Emmah bland alla bilder. Hon och hennes pojkvän har visst fått barn, en söt Leo. Det var verkligen oväntat! Men kul! :) Grattis vännen!

I natt var det mycket drömmande igen… eller drömmer gör man ju alltid, men i natt var det drömmar som jag kom ihåg när jag vaknade. Vilket kanske kan bero på att det var sjukt konstiga drömmar. Drömde att vi missade flygplanet på grund av att vi inte kom iväg från leeuwarden förrän på fredagmorgon ? Och sen var familjen också med. Och ja, en himla röra som vanligt! Läste på kvillerbloggen om just drömmar och om hur Lo brukar rita sina drömmar när hon kommer ihåg dem. En mycket bra idé, om man nu hade varit bra på att rita då. Tankar har jag aldrig kunnat rita ner, måste vara konstruktivt när jag ska rita. Måste iallafall bli en himla rörig bild. Fast det är ju som drömmar också är, röriga!

Nu ska jag sätta igång och plugga. Tenta kl 17:30 och innan dess ska jag hunnit gå igenom allt minst två gånger. Fast det är nog inga problem.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0