inspektion och paketet redo för att skickas

Åh, vad dålig jag är på att plugga idag.. Hittar allt annat att göra förutom att plugga.. Men som sagt ingen panik ändå... än så länge iaf!

Fick plösligt besök i eftermiddags av vår housing officer, catrien. Hon skulle egentligen komma imorgonbitti för att inspektera rummet. men tog det idag sitället! Tack för det! Sovmorgon imorgon me! Skönt!
Iallafall så gick inspektionen bra, hon hade inget att anmärka på. Tur det! Vi fick dessutom beröm för att vi alltid har det så välstädat och rent... hmm.. stämmer inte riktigt, men det städades ju faktiskt här igår. Så idag är här faktiskt välstädat. =)

Har någon timme i eftermiddag ägnat åt att förbereda paketet som jag ska skicka hem. Vilket jag tar imorgon. Känner inte för att cykla till posten nu, här är alldeles för kvavvärme (lite åskvärmeaktigt) för att man ska frivilligt ge sig ut och cykla med ett tungt paket. Men imorgon så ska det iväg! Nu är det liksom så färdigt det kan bli.. =) Och så fullt det kan bli med. Så hoppas nu att jag inte får övervikt på flyget. Det skulle vara lite irriterande.


Men nu ska jag sätta mig och plugga lite, sen kan det nog tänkas att det blir utgång ikväll, en sista utgång med ett sista fire skulle ju inte vara fel. Nån mer som ska ut? =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0