nyslingad

Halvligger i sängen nu och funderar allvarligt på att sova för en stund. Är såå seg! Men imorn är jag ledig! Jobbade sista dagen på denna omgången nu, så imorn och lördag är jag ledig innan det är på nästa jobbomgång på söndagmorgon som även den är en tre dagars period.
Direkt efter jobbet idag blev det nästintill in till stan för ett besök hos frissan. Där blev det lagt slingor och sen klippning av det slitna. Avslutade sen med att hon gjorde volym i håret. Konstaterade då att mitt hår är ganska tjockt. Tog sådär en tio min för att torka det och sen ytterliggare tio min för att ge volym och göra lockar. Men nu är jag galet nöjd!

Nya slingor och nyklippt

Går att jämföra med en bild från midsommar. Lite olika hårfärger (fast nu är det ännu lite skillnad eftersom att bilderna är tagna i olika miljöer)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0