bakis

Jisses vilket tungt huvud jag har idag.. baksmällan är ett faktum. Men efter en halv flaska vin och fyra öl så är det ju bara att räkna med.
Hmm, detta festandet är inget bra.. hinner ju knappt återhämta sig från förra festen innan det är fest igen. Fast det är bara kul. Känner på mig att när jag väl är tillbaks hemma i Sverige igen så lär det inte bli så mycket festande, iallafall inte under sommaren. Är faktiskt ganska så skönt att veta det. Kan nog behöva minska alkoholkonsumtionen för ett tag. =)

Gårdagskvällen var rolig och trevlig, som vanligt! Förfest hos frida och lollo och sedan vidare till goodbye leeuwarden partyt på cafe zelle och därefter till Fire. Blev dock lite avsked av några och det är aldrig kul.  Känns dessutom helmysko att Frida och Lollo åker hem imorgon :( Kommer sakna dem här ju!! Men där säger vi bara vi ses till varandra istället! =)


Nä, nu ska jag nog kolla på en film och därefter blir det lite plugg.




Exchange våren 2009! Det är vi de! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0