11 timmar blev det

Hopp, nu har jag lagt ner skrivandet för idag.. blev sammanlagt... 1,2,3.... 11 timmars plugg idag!!! Och nu är logistikplanen nästan klar.. men bara nästan.. är allti lite kvar att skriva.. men bara små saker kvar att skriva här och där.. =) Sen har jag gjort min del på power-pointen på presentationen och blev klar vid halv tio.. lagom eller hur?! Hoppas bara frida inte tyckte det var för sent för henne att få den.. =)
Det ska bli kul att se vad jag kommer säga på presentationen imorgon.. Så här oförberedd var det länge sen jag var.. Har gått igenom det en gång typ och sen skrivit ner/ kopierat från arbetet sånt som är viktigt att tas upp för att få en helhet. Så ska hinna med att skriva ut det i skolan imorgon, annars kommer det bli en väldigt flummigt presentation för min del.. trots att jag har ganska så bra koll på de delarna jag ska prata om. =) (tack och lov)

Men nu ska jag sova.. tänkte försöka få iallafall sju timmars sömn innan morgondagen.. Annars blir det presentation kl nio med en mycket trött Anna!


Så avslutar med lite härlig skånskmusik idag me... vilket gör att jag saknar hela det underbart härliga göingegänget o carro såklart! Så detta är en tanke till er! Och att när jag är back i skåne sen, ska det festas och lyssnas på joddla och smens!






       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0