dagens planering?

Sitter just nu och funderar på dagens dilemma. När ska jag träna idag? Innan grupparbetesträffen eller efter? Hade ju tänkt träna igår för att kunna vara ledig idag då det blir träning imorgon igen.. fast då gymintroduktion och passuppläggning. Men igår hann jag inte med, inte utan att rubba på pluggandet vilket kändes otroligt dumt när jag väl satt mig och börjat plugga. Så därför får det bli träning idag. Men frågan är när? Hmm.. det lutar nog åt i eftermiddag efter grupparbetet i skolan. Skulle ju till och med kunna ta med mig träningskläderna till skolan och sen cykla dit direkt efter. Är ju faktiskt mest effektivt så! Ja, så får det bli. Så blir det till att plugga, skriva på arbetet dessa två timmarna innan jag ska till skolan. Japp, så får det bli!

Sen ikväll kl sju är det dutchmiddag med FReC som gäller och efter det cocktailparty på doozo. Är glad att vi inte börjar förrän 13:15 imorgon, för lär ju inte vara hemma förrän tidigast två, tre i natt.
Sen blir det fest imorgonkväll igen, fast då på kanalstraat. Denna veckan kör vi på festa onsdag, torsdag och kanske fredag.. sen plugga till dutchtest och skriva grupparbete därimellan... vilket härligt studentliv!  =)

Fick förresten reda på mitt tentaresultat på min nationalekonomitenta igår, som förväntat så klarade jag den. Så nu kan jag lägga ännu en kurs till handlingarna. Vilket innebär att jag bara har två svenska tentor kvar att göra (i nuläget i alla fall)!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0