en 8½ timmars dag i skolan

Kom hem från skolan för ca en timme sen och nu om en tio minuter ska jag tillbaks igen.. vilken dag egentligen. Kommer spendera sammanlagt ca 8½ timme i skolan idag. Och det är inte ofta det händer! Sen när jag kommer hem efter nederländskan blir det till att sätta sig med logistikplanen igen. Fick helt klart saker gjorda på logistikplanen idag, men inte tillräckligt. Så blir till att fortsätta sitta med den ikväll och sen vara på skolan vid tio imorgon för att fortsätta plugga.
Däremot något som vi fick gjort var att vi spenderade ca 45 min hos Mr Fransen (vår huvudansvarige för modulen) för att få lite hjälp med purchaseplanen och lite på logistikdelen. Dessutom hade han nog kunnat prata ännu mer om han hade fått, märks nämligen att han verkligen brinner för ämnet.

Men nu ska jag packa ihop min andra väska och sedan bege mig till skolan igen. Är glad att jag slipper datorväskan denna gången. Det blir lite smått tungt med både dator och böcker nämligen, så är glad varje gång man slipper den!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0