haha...

Dagens rubrik måste vara denna som säger Asfaltvält stulen!
Alltså jag bara undrar hur fanken man kan stjäla en asfaltvält utan att det märks och vad ska man ha den till dessutom??
Man kan ju nästan tro att det är 1:a april skämt, men 1:a april är det ju inte förrän imorgon. =)

Godmorgon annars! Är väldigt sen uppgång för mig idag och skulle egentligen varit i skolan och suttit med grupparbete nu. Men såg när klockan ringde första gången imorse att frida skickat ett meddelande i natt vid 04:30 om vi kunde flytta fram tiden lite.. och det gör inte mig nåt! Så därför blev det sova ut ordentligt idag istället. Sen kan jag bara ställa in mig på att det blir lång dag i skolan idag..
Men nu ska jag inte sitta här utan ta tag i dagen istället och sen cykla till skolan och sätta mig med logistikplanen en sista gång!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0