in school

Sitter just nu i skolan och är smått less på logistikplanen nu.. eller snarare på boken. En bok skriven på en mer komplicerad engelska får man leta efter. Det märks att det är holländska författare till den, för ibland är förklaringarna inte allt för bra precis. Att det dessutom kommer in marketing på nåt ställe och purchasing på nåt annat gör att man blir otroligt förvirrad över ved det egentligen är jag ska skriva. Ibland känns det som att jag är helt fel ute.. Gahh, vad flummigt allt är. Vilket jag aldrigt tyckt innan. Logistik kan ju enligt min åsikt inte vara så himla flummigt, men nu är det det. Ajja, ska nog bege mig hemåt nu och laga mig lite mat innan jag ska forsätta skriva på planen hemma. Det är verkligen stort behov av att ha det mesta klart till imorgon, iallafall det som handlar om sphinx och gamma.


Vet att jag har en otroligt enformig blogg just nu, men så är det när det är deadline inom väldigt snar tid.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0