kaviar och citronpeppar

Håller just nu på att koka ägg och sen ska min lunch/mellanmål/middag (ja vad är det när klockan är nästan fyra på eftermiddagen) bli äggamackor med kaviar på! Jupps, fick nämligen ett paket igår från familjen innehållandes kaviar och citronpeppar! Två saker som jag verkligen saknar. Så mamma och pappa var så snälla och skickade ner det! =)

Anledningen till att det blir sådan konstig måltidstid, är för att jag kom hem från skolan för ungefär tio minuter sen. Och har då inte ätit mer än en knäckemacka sedan jag kom till skolan vid halv ett, och innan dess var det frukost vid tio och en banan precis innan jag skulle till skolan. Sämsta tiderna ever för att vara i skolan och samtidigt få ihop vettiga mat-tider. Det går inte riktigt.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Elin

Mhm... hur gick gyminstruktionen då?

Jag har inte haft min än, men kan kanske gå med dig någon dag och typ göra samma :)

2009-03-19 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0