låångdag

Kom hem från skolan för en timme sen. Japp du läste rätt. Idag har jag spenderat min dag från halv ett till halv nio i skolan. varav 5½ timme framför datorn och sen 2½ timme på nederländska lektion. Var jäkligt trött sista halvtimmen på nederländskan kan jag påstå. Energin var ganska så slut då.. Vilket inte är så konstigt när det enda jag hade fått i mig sen jag åt havregrynsgröt vid elva var en drickyoghurt, ett sandwich-knäckebröd, vatten och ett twix. Så det första jag gjorde när jag kom innan för dörren var att sätta på vatten till spagetti och sen har jag ätit spagetti, pesto och morötter.

Men nu ska jag ägna mig åt att göra min pp-del till presentationen till imorgon. Sen gå igenom lite vad jag ska säga och därefter blir det inte mer skolarbete idag. Känns nu när jag sitter här och skriver att det blir smått fel på bokstäverna här och där, så fingrarna och huvudet är inte riktigt på samma grad just nu. (så är det stavfel någonstans skyller jag på tröttheten)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0