plugg i skolan

Sitter i skolan ännu en dag.. idag sen halv elva! Vilket är rekord i tidigthet för mig att komma till skolan de senaste dagarna. Har kommit succesivt tidigare för varje dag om vi har suttit här och skrivit. I tisdags kom jag hit vid elva, igår vid kvart i elva och idag då halv elva. Så bättre och bättre för varje dag! Och sen imorgon blir det ännu tidigare för då ska vi ses och gå igenom presentationen kvart i nio och sen börjar vi nio. Och därmed kan vem som helt räkna ut att vi inte kommer hinna gå igenom hela presentationen eftersom den ska vara i 20-30 min. Snygg planering av oss! Känns som att det kommer bli mycket impulsivt imorgon.. fast man vet aldrig!

Nu ska jag återgå till att skriva om sphinx och få ihop lite conclusions.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Tack för tipset =) jag tror att fördelarna väger över om jag ska vara ärlig. Det är ju så bra både för meriterna och just livet då man är på utbytesstuder, oftast blir det ju väldigt kul. Sedan är "problemet" att ja redan varit på utbyte en gång, så det är ju inte så att det är första gången och att det lockar. Ja, inte det lättaste, men som sagt tack för tipset =) Hur går det för dig, mycket att göra eller?

2009-03-26 @ 16:02:25
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Skönt att kursen snart är över. Men läser ni med samma system som i Sverige i NL eller kör vi alla kurser tillsammans. Trodde det bara var Sverige som körde en kurs i taget.



ja, kanske blir lättare att åka en andra gång, det har du rätt i. Har några dagar till att fundera =)

2009-03-27 @ 11:56:21
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0