söndag

Nu har ja möblerat om lite här. Har tänkt på det sedan jag flyttade in, men det har inte blivit av förrän nu. Så äntligen har jag bytt plats på sängen (den lätta delen att flytta) och garderoben (den något svårare delen att flytta) och därmed flyttat sängen från fönstret. =) Att flytta på garderoben gjorde dessutom att jag nu kommer åt allt i den utan problem. Innan var det smått komplicerat att komma åt det i den högra delen av den utan att behöva stänga och öppna dörren hela tiden.
Sen blev det även lite annan omstrukturering av resten av möblerna.  Men nu ska jag nog vara nöjd. Det enda som behövs nu är fortfarande lite på väggarna. För just nu finns det bara en skylt, som har suttit där sedan jag flyttade in och som inte går att få ner där det står Danger - Erotic party, den är inte riktigt min favorit precis.

Tänkte ta lite bilder och visa hur det ser ut nu, men kom på att batteriet på kameran tog slut igårkväll.. så den ligger just nu på laddning istället.

Nu ska jag göra mig några varma mackor och sen plugga!



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0