städ- och pluggdag

Blev inte uppstigning vid tio som tänkt, vaknade istället kvart i elva, men då väl utsövd iallafall! Sen dess har det varit städ och plugg dag här på egelantierstraat 16. Vilket började med att satu plockade fram dammsugaren för att städa sitt rum när hon ändå höll på att möblera om. Tänkte då att det var en bra idé att städa även mitt rum, så tog och dammade av allt jag kunde komma på.. shit vad de samlats damm på bara några veckor... och sen dammsög jag hela golvet. Därefter blev det vidare i hallen och i allrummet/köket. Och milla passade på att städa toaletterna. Så nu är det rent överallt. Tror vi inspirerades av det otroligt härliga vårvädret vi har idag. Därefter har alla suttit och pluggat nederländska. Och det ska jag fortsätta med en timme till. Sen om två timmar är det dags att cykla till skolan, och ha först en halv nederländska lektion och därefter prov andra halvan.

 
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-17 @ 16:10:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Grejen med det härliga vårvädret är att man ser ALLT damm:-)

2009-03-17 @ 16:18:23
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0