tanke..

Läste på någon blogg att det snart (om två veckor) är två månader kvar till årets studentfirande, och då kom jag att tänka på, är det någon jag vet som tar studenten i år? Och det är det inte. Eller jo mina gamla konfirmander som är lika gamla som min scoutdotter/-syster josse tar ju studenten och ja alla som är i min brossas ålder.. men varken brossan eller josse tar ju studenten i år, så alltså har jag ingen som jag skulle på om de nu varit så att jag varit i sverige... (fast, påminn mig om jag har fel). Däremot nästa år och året efter är det studenter som ska besökas.

2005 års konfirmandgäng som tar studenten i år!
Vilken härlig resa det var! Höst i Frankrike! Underbart!




Fatta vad underbart det var att äta äggamackor med kaviar..! Blev två riktigt grova mackor (typ dansk rågbröd) med ägg och kaviar på och sen en knäckemacka (wasa husman) med detsamma på. Perfekt toksen-lunch/mellanmål eller vad det nu ska kallas.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0