tisdag, pluggdag

Gårdagskvällen blev längre än väntat. Började som först på scooter's vid halv tio. Där var det trevligt men jättemycket folk. Sen efter några timmar där, närmare bestämt vid tolv, halv ett gick vi vidare till Fire. Där var det ganska lite folk när vi kom, men sen plötsligt var det tokmycket folk.. När kom folket liksom? Den biten missade vi.. Blev iallafall dansande och pratande och sen vid halv tre cyklade jag hem. Vilket jag egentligen borde gjort vid halv två tiden egentligen, eftersom allt plugg som behöver göras idag.. Men satte klockan på nio och nu är jag uppe, har ätit frukost och ska bara göra mig i ordning innan jag ska till skolan och plugga med frida.

Vädret idag är förresten strålande solsken här.. fast dock kommer det lite regnskurar då och då..  Men det är sånt man får räkna med när man är i ett land som ligger under vattenytan. Är dock glad att jag inte är i Sverige iallafall.. Är ju åter snö igen där i typ hela landet. Hmm.. och snart april...vaddå smått mysko väder!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0