stuvad spenat

Dagens middag blev hör och häpna, korv, stuvad spenat(!) och morötter... också lite vitlöksbröd till det! Snacka om att det var en comeback som ingen annan. Har nog inte ätit stuvad spenat sen högstadiet tror jag, om inte ännu längre tillbaka.. Så fick lite flashbacks från den gamla goda skoltiden. Men gud var gott det var. Okej.. lite mer kryddor i så hade det blivit ännu bättre, men man kan inte lyckas helt perfekt första gången man gör nåt sådant. Är ju som när jag gjorde stuvade makaroner de första gångerna, blev aldrig likadant och blev inte sådär perfekt som just jag ville ha det förrän sådär 5:e gången. Men övning ger färdighet och nu gör jag typ lika goda stuvade makaroner som mamma och pappa. =)

Appråpå flashbacks och minnen så ger detta verkligen minnen.
Så sjukt länge sen!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: johanna

hehe du skulle inte vilja skicka över de bilderna till mig...och om du har fler??



Hoppas allt är bra med dig!!



[email protected]



Kram Johanna

2009-03-20 @ 13:47:46
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0