klagan, funderingar

Denna kvällen har det verkligen blivit slappt. Sedan jag kom hem från skolan har jag inte öppnat böckerna och tänker inte göra det heller före söndag.. eller nja kanske lite imorgon, återstår att se hur dagen utfaller sig.

Men i vilket fall blev det en slapp kväll, tog en lång skön dusch efter träningen, sen blev det matlagning wok med grönsaker, kyckling och nudlar blev det. Enkelt gott och bra med energi efter ett träningspass.. Dock fattar jag inte vad det är med mig.. för ungefär varje kväll när jag sitter och äter får jag nästan alltid huvudvärk.. Det slår verkligen aldrig fel! Börjar undra vad det beror på? Är det ännu en sak som är fel med min kropp? Eller hör det ihop med det andra? Ska nog börja testa mig fram för att se vad det beror på.. kanske några kryddor jag inte klarar av, eller nåt liknande?! Man vet ju aldrig.. jag slutar nämligen aldrig förvånas över min kropp, för den lever verkligen sitt egna lilla liv.

Eller så har det att göra med allt annat konstigt just nu. Tror nästan att jag har feber nämligen. Pannan är varm (iallafall vad jag tycker), har frusit hela kvällen nästan och sen när jag ta på mig nåt extra svettas jag istället. Och inatt var jag jättevarm när jag vaknade (?), dessutom knäckte en nerv i nacken till på PBL-lektionen idag när jag vred huvudet från från vänster och framåt (?). Sånt är alltid lite scary. Och inte nog med det så fick jag värsta illamående känslan när jag var och tränade och skulle göra sista övningen, fast det gick över lika snabbt som det kom.. Helmysko! Undrar om det kan bero på att min säng här verkligen är kass, så att ryggen tar stryk och sedan går de ut i resten av kroppen? Men det är bara funderingar.

Ajja, får se hur det blir nu när jag börjar träna. Hoppas på att mitt unda i ryggen blir bättre. Annars får det kanske bli ett läkarbesök.. till en läkare som inte kan engelska, känns stabilt och bra.. eller så får jag försöka få sängen lite mer rak.. för det är bättre att sova på en säng som är rak och hård än en säng som verkligen går ner i mitten och är övermjuk just där.

Men nu ska jag som sagt ta och krypa ner i min svajiga sängen och sova lite.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0