shopping och förkylning

Det är åter lördag, och nu har jag spenderat några timmar på stan, hade lite saker som jag skulle köpa, t.ex. halstabletter, leggings och leta svart kofta och väska samt prova en topp som jag såg på only för ca en vecka sen och blev helt frälst i.

Med mig hem hade jag: en svart kofta, en lila topp från only, tights (tjockare strumpbyxor), halstabletter, multivitamintabletter, ny dagkräm och en svart fuskskinnjacka, fyndad på H&M för halva priset!
Men väska var det svårare att hitta. Eller nu när jag har ny jacka, så kan jag börja leta igen. Är ju inte i behov av en svart väska längre för att den ska gå ihop med min nuvarande jacka, utan nu kan det även bli en brun eller i nån annan färg. Det gillar jag! =) Men än så länge får jag fortsätta ha min nuvarande väska till skolan... som verkligen är min favorit, men anledningen till att jag behöver en ny är för att axelremmens fästen börjar gå sönder (på grund av alla tunga böcker som den får bära på). Så vill ju inte riskera att den går sönder ännu mer och därför är jag i stort behov av en ny väska! Men det är som sagt inte det lättaste att hitta.

Nu blir det lite plugg eller ska försöka iallafall. Har blivit förkyld och nu har det gått från att ha haft ont i halsen och huvudet till att ha mindre ont i halsen, hosta, nästäppa och lock för öronen och ont i öronen. Hatar verkligen att jag blir förkyld nu.. hade passat bättre om sådär tre veckor när denna kursen är över. Nu lär jag vara tokförkyld i en vecka, vilket innebär att träningen kommer bli drabbad samt pluggandet för den delen med. Är bara hoppas att det inte sätter sig på stämbanden så att jag kan prata normalt när vi har presentation på fredag.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0