where I've been

Det blev inte mycket skrivet på logistikplanen ikväll. Istället blev det lite bloggläsande (har ju faktiskt inte hunnit med det tidigare idag, prat med familjen på msn, lite kvällsfika i from av knäckemackor och te och uppdatering av resdagboken. Som nog blev ett ganska negativt inlägg nu när jag tänker efter... eller negativt är lite fel ord, men lite ångestladdad inlägg var det i alla fall. Om nån vill läsa är det bara att följa länken min resdagbok bland mina länkar.
Sen nu den senaste timmen har jag ägnat åt Where I've Been på facebook, har suttit och försökt få in alla platser jag har varit på i sverige och i danmark. Fast det är lättare sagt än gjort. Men dock måste jag säga att min sverigedel är ganska bra uppdaterad. Är bara den norraste delen av sverige som jag inte varit i. Men om planerna blir som det är tänkt kommer jag även dit om ungefär 1 år och 3 månader. Min familj planerar nämligen att lägga sin semester uppe i Kiruna, Gällivare, Sarek m.m. nästa sommar. Vilket innebär att då kommer en av mina drömmar gå i uppfyllelse. Har alltid velat till fjällen och vandra och speciellt de nordligaste fjällen med Sarek och Lapp-porten (är ju lite dåligt att jag varit och vandrat i alperna men inte i fjällen) och eftersom pappa har varit där innan (för många år sen) och är lika frälst i landskap som jag (ligger förövrigt i typ halva släkten på pappas sida) så är det sagt att det ska bli en semester där snart, och vad passar inte bättre än att göra det som pappas 60-årspresent (dock några månader försenad men vaddå)!

Men det är då det. Nu ska jag sova och sen blir det upp vid nio imorgon igen för att vara i skolan vid tio, halv elva!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0