måndag!

Halva dagen gången och jag har hunnit med två lektioner i skolan, en förhandlingslektion, som kändes helt förvirrad och inte gav så mycket. Sen PBL efter det, där vi började med en 20 minuters diskussion om när vi ska ha presentationen och slutliga förhandlingen. Men efter lite förhandlande så konstaterade vi att vi skjuter vardera del en dag, då det var det som passade de flesta bäst. Tycker det är lite spännande att man överhuvudtaget kan få för sig att flytta på en två delar som är delar av examinationen. Men jag lär nog aldrig sluta förvånas över denna skolan ändå.

Fick ett tungt paket med posten idag.
Visst det himla viktigt ut!



Och i var det....


Fyra broschyrer och prislista från Sphinx, så nu ska vi verkligen kunna kolla upp Sphinx sortiment! =)

Nu ska jag plugga lite nederländska inför testet imorgon och sen ägna lite tid åt rapporten oxå. Sitter även och funderar på om jag ska träna idag eller imorgon? Svårt val, eller så får det bli en promenad/powerwalk idag och träning på gymmet imorgon.
Ajja, först nederländska iallafall!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0