söndag = bakis

Idag är en bakis söndag i stor tappning. Har sovit typ hela dagen. Eller ja, emellanåt iallafall. Förutom de gånger jag varit uppe och försökt få lite mat i mig.. vilket inte alls gått bra. Inte förrän nu ikväll, då det blivit en halv pizza, halvt avslagen coca cola och lite chips. Tror det var den där halvt avslaga cocacola och lite fet mat som gjorde att jag äntligen fått behålla mat och vätska.

Igår kväll var det himla kul iallafall. Förfest hos halina, sen vidare till stan, in på cafe-cafe men där var ganska så mycket folk, så fortsatte till Noa istället. Sen blev det dansande där till tre för min del, då jag kände att tröttheten började göra sig påminnd. Därefter började det jobbiga, Jag och satu hade nämligen hängt in våra jackor samtidigt och sen fick jag en bricka och Satu den andra. Men när jag skulle hämta ut min jacka visade det sig att jag hade Satus bricka istället. Och det hade ju inte gjort så mycket, vi har ju typ samma storlek i kläder, om det inte varit så att Satu hade sin nycklar i sin jackficka. Så blev till att försöka leta upp Satu inne på dansgolvet vilket inte var det lättaste, tog ca en kvart. och sen få med mig henne så jag kunde hämta ut min jacka och hänga in hennes igen och sen ge Satu rätt bricka. Så var efter det inte hemma förrän vid halv fyra, och när jag väl gick och la mig passade jag på att ställa om klockan, så plötsligt vad den tjugo i fem istället!
Därefter har det blivit typ sängen till halv sex ikväll, då jag äntligen kunde vara uppe längre än tre minuter! Dock har jag fortfarande huvudvärk, så blir nog sängen resten av kvällen oxå, fast kollandes på film.. och så ska jag försöka plugga lite oxå. Måste kolla lite på den sista PBL uppgiften.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Emme

Tack :)

Du tog väl också sånna där?

2009-03-30 @ 11:22:34
URL: http://emmelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0