effektiv torsdag

Idag har det varit en effektiv dag. Förutom att det blev lite stressigt på morgonen. Började skolan halv nio och klockan halv nio kom jag till skolan! Efter att ha cyklat hemifrån mellan tjugo över och fem i halv, och då hade allt gått i ett denna morgonen. var väl helt enkelt lite för seg imorse när klockan ringde och jag skulle upp.. eller ja, det var jag. Snozzade 4 gånger innan jag gick upp. Brukar ju aldrig hända? Vad är det med mig egentligen? Ajja, kan säga att det gick undan på väg till skolan. Och att låsa cykeln gick i bara farten, sen in i skolan och upp en våning och därefter längst bort i ena flanken skulle jag. Var iallafall glad att vi var i den flanken som är närmast entren. Hade tagit några minuter mer om jag skulle tagit mig längst bort i andra änden. Men som tur var missade jag bara intron på lektionen. Så det var inte hela friden, o 3 minuter sen. Är ju faktiskt bara 3 minuter sen. ;)
Ja, sen dess har det gått i ett.. eller faktiskt med lite raster mellan dagens tre lektioner, så.. så jätte mycket i ett har det inte gått. Bara halft! På vår långrast/lunchrast passade vi även på att skriva brevet till negotiationen så blev en effektiv lunch oxå! =)

När jag väl kom hem vid ett passade jag direkt på att städa av mitt rum. Var ett tag sen sen sist, så dammet började samlas i små högar = Hög tid att städa. Sen har det blivit plugg sen dess. Varav en stund jag hjälpt Satu med att förstå Balanced Scorecard. Då det är en del av även denna kursen. Men det är bara bra för mig, för då får jag repetion av det och det behövs.. Har ju glömt bort hälften känns det som.. och då är det ändå det som hela vår C-uppsats handlar om. :S Men nu får jag repetion ännu en gång. Plus att det är en del av logistiken så ska skriva om det ytterligare än gång fast denna gången sätta in det i Sphinx. Sen lär det säkert komma lite på vårt open question test oxå.

Frågan är nu bara om jag ska börja träna idag eller börja imorgon. Funderar på om man ska börja lite mjukstart med att träna imorgon och på lördag. Och sen sätta igång ordentligt nästa vecka. hmm, får fundera lite över det. Nu ska jag iallafall fortsätta med det logistiska.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0