en fredag efter fest

Idag sov jag till halv ett! Vet inte när det hände senast, men det var skönt iallafall! Fast kan ju tillägga att det blev ändå bara 8 timmars sömn. Var hemma och i säng vid fyra tiden i natt efter gårdagskvällens fest på kanalstraat som slutade med att vi vid två tiden gick ner på stan och hamnade på shooters och sen tog jag och oscar en runda inom Tel Aviv för god kebab innan jag cyklade hem. Men kvällen var trevlig, om än lite seg... var nog det där dagen-efter syndromet som var en orsak till det. Men i helgen blir det iallafall lugnt, eller fritt från fest... tror jag iallafall. Fast man vet aldrig vad som händer.

Nu ska jag cykla ner till stan och gå en runda där.. Är fredagsmarknad idag på zaailand pleis, och eftersom jag inte varit där tidigare så tänkte jag passa på nu. =) Se om man hittar nåt att ta med hem. Sägs vara billig frukt, grönsaker och ost där bland annat.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0