många klädbyten

Konstaterade nyss att idag har jag bytt kläder tre gånger.. det är väldigt ovanligt för att vara mig. Vanligtvis brukar det bara bli att jag byter från jeans till mysbyxor när jag kommer hem men idag har det alltså blivit tre omgångar kläder. Började med klänning och strumpbyxor, sen när jag skulle ut blev det jeans och tröja istället och när jag kom hem bytte jag hälften, så tog på min jeanskjol istället. Så tre outfits har det blivit... hmm..

I brist på helkroppsspegel, en skymt av dagens sista outfit.
Mina vårkänslor gör att jag älskar att ha kjol/klänning just nu..

Denna kvällen har annars blivit väldigt slapp, pratade me mamma o pappa på msn innan ikväll och sen blev det middag, wokat med nudlar, kyckling och grönsaker. Fast måste säga att frysta wokgrönsaker är svårt att hitta här.. iallafall en vettig blandning. Den jag hade idag hade gurka och tomat i sig.. inte riktigt så gott när det handlar om frysta grönsaker. Så funderar faktiskt på att ta och köpa hem så att jag kan göra egna wokgrönsakspåsar och lägga in i frysen. Borde ju inte vara så svårt. Är bara att köpa hem broccoli, morötter och minimajs och eventuellt något annat som man kan tänkas ha i, och sen sen fixa ihop det till lagom påsar. Borde nästan bli billigare med... =)

Resten av kvällen har sedan spenderats i soffan med te. Har fått ont i halsen, så för att undvika att det blir ännu värre (vet ju hur det brukar bli när jag får ont i halsen), så har kvällen varit mycket slapp och med en filt och varmt te. Dessutom slutade internet att fungera sådär från nio ikväll. Så då var det bara att zappa på kanalerna istället... Tur att vi har så många att välja mellan, är ju lättare att hitta nåt som är kul att se på då. Dock gick inga av mina favorit serier ikväll.. så kollade ett tag på nederländernas motsvarighet till Idol tror jag det var. Dock fortstod jag inte mycket av vad de sa, är lättare att hänga med när det är textat, men det är bra övning om inget annat!

Men nu ska jag ta och släcka ner här och sova istället. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0