shopping och vyer i leeuwarden

Nu har jag varit på stan och shoppat! Fyra kassar blev det och fem affärer som fick mig som kund idag.
Summa kardemumma så kom jag hem med detta...


Ett par nica stövlar.. helt enkelt ett par anna-stövlar, ett par jeans från VILA, hipsters och sockar på H&M. Parfym och ett gratis prov på solskyddsfaktor på Douglas och två engelska böcker, varav den ena gratis och ett vykort från en av bokhandlarna i staden.
Och allt som allt blev det handlat för €142,29. Det tycker jag är helt okej!

Avslutade min shoppingtur med att ta en cykeltur runt stan..
Letade bland annat upp Oldehov, som är en gammal kyrka typ.. kan inte historien helt. Men den är iallafall leeuwardens motsvarighet till det lutande tornet i Pisa.


Och sen vår gotiska kyrka


och sen vra jag bara tvungen att fotografera lite andra vyer med


Nu ska jag ha lite mat i mig.. Sen blir det nog en cykelrunda till och kolla in ytterliggare lite av leeuwarden. Är ju så härlig vårväder idag, så får ju passa på!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0