vår!

Oj, vilken kväll de blev igår.. vet inte riktigt vad jag ska sätta för ord på den. Men den började med att jag cyklade ner till kanalstraat för lite förförfest hos frida och lollo. Sen en halvtimme senare mötte vi upp steffi utan för fängelset och sen cyklade vi till den delen av staden där jag bor, för förfest hos wouter och anna. Var en ganska skön förfest med mycket prat och en härlig blandning av musik. Uppfyllde nog allas önskan om var och ens favoritgenre. You-tube är hel klart bra! =) Oskar och Wouter tog sig även en spelomgång schack innan vi vid elva gick två hus bort till festen som var hos Ruben och Sander. Sen blev det fest med massa snack, två omgångar av ring-of-fire, korttrick och sen körde jag och wouter en frågelek där man skulle svara en fråga med att rita en bild. Det var lätt på favoritdjur, men svårare när det kom till vad det är som gör att jag är unik. Försök att rita det på en bild ni! Eller det du senast drömde om..
Vid halv fyra kom jag hem och efter lite pasta med pesto och en dusch för att få bort all cigarettlukt som satt i håret m.m. (nackdelen med alla hemma hos fester, här är det mer vanligt att du röker inomhus än att du inte gör det) så blev det sömn! =)

Lite bilder från kvällen



Idag är det verkligen underbart väder ute. Strålande solsken i förmiddags, som dock nu i eftermiddag har blivit lite mer molning, men solen kommer fortfarande fram då och då. Passade på att cykla en runda runt stan innan i eftermiddags, passar ju på när det är så härlig väder ute! Och nu känns det verkligen att våren är här. Dock är vinden ganska så kall, så man behöver vara i lä för att känna att det är hyfsat varmt ute, men man behöver inte ha tjocka vinterjackan på sig längre och det är verkligen ett tecken på vår! Sen såg jag även mängder av krokusar när jag var ute och cyklade och det är ju ännu mer ett tecken på vår! Härlig, härligt! Märks det att min favoritårstid är här!?!?!

Soligt och vårigt leeuwarden!


Oldehov från en annan vinkel. Här syns det verkligen att det lutar.


 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0