presentation

Presentation var det då på planeringen idag. Och den gick bra. Dock fick vi veta att egentligen så ska man alltid när det handlar om presentationer och annat som har med slutskedet på kursen att göra vara finklädd/uppklädd. Vilket bara en grupp visste om. Så medan den ena gruppen var klädd i kostym/ kjol och kavaj, var resten klädda som vanligt! Men på onsdag ska även vi vara well-dressed!

Men utifrån den där missen om klädsel blev de en bra presentation för vår del. Kan ju säga att den var det oxå stora skillnader på mellan företagen. Men så kan det bli när man är folk får olika länder och har olika ambitionsnivå! Är nöjd med vår iallafall, även om det blev lite missar för min del och lite som glömdes bort. Men däremot var det inga problem med språket. Ja, förutom när jag skulle säga product availability för sådär tredje gången.. då blev det lite fel på tungvrickningarna och smått problem med att säga ordet. Men lyckades skämta bort det ätt så bra ändå! Nu är det bara att ställa om fokuset till onsdagens final negotiation, där vi oxå ska ha en presentation. Men dock inte en halvtimme den gången, då är det bara 10-15 min istället!

Nu ska jag ha mig en kopp te och en macka och sen blir det iväg för att handla. Sen ikväll blir det filmkväll här hos oss, kan bli kul!


Lite bilder över skolans study landscape

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej, de förstår ja, sverige är faktiskt väldigt härligt. Men samtidigt är de kul att få uppleva lite nytt.



För mig går allt bra. Håller ju på att plugga till snickare och de trivs ja väldigt bra med. Annars är de mest lugnt o så, tar allt som de kommer :D



Oh, bilderna ser härliga ut. gillar skolan! :D

2009-03-27 @ 14:16:31
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0