pulverkaffe...



Sitter här med en kopp Nescafé pulverkaffe med lite mjölk i. Isch o usch säger jag bara.. Pulverkaffe går verkligen inte att få gott.. eller jo vi lyckades rätt bra ett tag när maggie körde på pulverkaffe, men minns inte hur vi gjorde då? Tacka vet jag iallafall svenskt kaffe som Zoégas eller Gevalia. Det är gott kaffe det!

På bilden kan man även se mina roliga (inte) logistik böcker som jag just nu ägnar tiden åt. Och blir sådär smått fundersam på om jag verkligen ska söka magister/master utbildning på växjö uni. De har ju tagit bort den inriktningen som var den jag helst ville läsa så nu är det Master Programme in Business Process and Supply Chain Management -60hp som är det som är aktuellt för mig att söka.. men frågan är om jag verkligen vill läsa en master inom supply chain management? Just nu känns det inte riktigt som att detta är något som jag vill jobba med sen, men samtidigt är det intressant och iallafall något som jag har lätt för att hänga med i. Och säkerligen något som jag kan ha nytta av senare oxå. Ajja, får fortsätta fundera på det.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: johanna

Gott o höra. Jodå allt bra med mig!



Hur är väder o allt där långt borta!?! Trivs du?

kram

2009-03-21 @ 19:09:04
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0